Laatst bijgewerkt op 24-04-2024

1. Retourzendingen

1.1. Wij accepteren retourzendingen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.

1.2. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het product ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

1.3. Retourzendingen zijn niet mogelijk voor gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten, tenzij er sprake is van fabricagefouten of beschadigingen tijdens het transport.

2. Retourprocedure

2.1. Neem voor het retourneren van een product eerst contact met ons op via hans.tobe@stichtingsjatoo010.nl  om een retouraanvraag in te dienen. Vermeld hierbij uw ordernummer en de reden voor de retourzending.

2.2. Na goedkeuring van uw retouraanvraag ontvangt u van ons instructies voor het retourneren van het product, inclusief het retouradres.

3. Terugbetalingen

3.1. Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, via hetzelfde betaalmiddel dat u hebt gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling.

3.2. De verwerkingstijd voor terugbetalingen kan variëren, maar we streven ernaar om dit binnen 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product te doen.

4. Verzendkosten

4.1. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij anders overeengekomen of als het product defect is bij ontvangst.

5. Contactgegevens

Voor vragen over ons retourbeleid of voor het indienen van een retouraanvraag, kunt u contact met ons opnemen via:

Hans.tobe@stichtingsjatoo010.nl

Solislaan 173